Condiții de livrare și retur www.mobila.hif-group.ro

Condiții de livrare

Livrarea produselor comandate pe www.mobila.hif-group.ro se realizează prin intermediul serviciului de curierat rapid, de luni până vineri.

Detaliile pentru livrarea pe teritoriul național se stabilesc ulterior plasarii comenzii. Nu se vor livra comenzi în zilele declarate libere de la stat.

Conform legislației române, "Consumatorul are dreptul de a denunța unilateral contractul la distanță, în termen de 10 zile lucrătoare, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cădea în sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor.

Comerciantul, în cazul în care nu poate executa contractul din cauză că produsul sau serviciul nu este disponibil, trebuie să informeze consumatorul despre această indisponibilitate, iar sumele pe care acesta le-a vărsat ca plată trebuie rambursate de comerciant în termen de maximum 30 de zile.

Costuri de transport

Pentru orice comandă plasată pe www. mobila.hif-group.ro, transportul se va realiza prin serviciul de curierat rapid, costul de transport fiind stabilit în funcție de volumul produselor si localitatea în care se va efectua.

Condiții de retur

Conform legislației române, consumatorul beneficiază de o perioadă de 14 zile calendaristice de la primirea produsului pentru a se retrage dintr-un contract la distanţă sau dintr-un contract în afără spaţiilor comerciale, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere. Singurele costuri care pot rămâne în sarcina consumatorului (clientului) sunt cheltuielile directe de returnare a produselor.  În acest caz, clientului i se va rambursa suma achitată către Mobila.Hif-Group.ro (Haicezan S.R.L.). De asemenea, înainte de expirarea perioadei de 14 zile, clientul este obligăt să anunțe comerciantul prin e-mail la adresa office@hif-group.ro sau telefonic la 0766717386, în termen de 14 zile calendaristice de la recepționarea produselor, dorința de a le returna

Produsele pot fi returnate numai daca sunt în condiții perfecte și dacă nu prezintă niciun semn de uzură . Suma returnată nu include cheltuielile de transport aferente returnării produselor, acestea fiind suportate de către client.

Mobila.Hif-Group.ro va returna contravaloarea produselor în maximum 30 de zile de la data recepției returului, direct în contul bancar al clientului.

PROCEDURA RETUR PRODUSE

În cazul în care doriți să returnați produsele achiziționate, vă rugăm să ne contactați telefonic la 0766717386 (de luni până vineri, între orele 10.00 - 18.00), urmând să stabilim daca trimiteți direct dvs. coletul către noi - situație în care costul transportului retur va fi plătit curierului de dvs. - sau facem noi comandă la curier să îl ridice de la dvs. - situație în care costul transportului retur va fi plătit de către noi și urmând să fie scăzut din suma care va fi transferată ulterior prin bancă. Indiferent de opțiune, costul transportului va fi suportat de client.

PROCEDURA SCHIMB PRODUSE

În cazul în care se constată lipsa conformităţii produselor comandate, clientul are dreptul de a solicita înlocuirea acestora. În acest caz, vă rugam să ne contactați telefonic la 0766717386 (de luni până vineri, intre orele 10.00 - 18.00). Noile produse alese vor fi expediate către client tot prin curier, urmând ca acesta sa le dea la schimb curierului pe cele vechi. Costul transportului va fi suportat de către client și se va plăti la curier.

Menționăm că, în conformitate cu Art. 5 alin. (2) din Legea 449/2003, cu modificările ulterioare, privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora, se consideră că produsele sunt în conformitate cu contractul de vânzare-cumpărare verificări: 
a) corespund descrierii făcute de vânzător şi au aceleaşi calităţi ca şi produsele pe care vânzătorul le-a prezentat clientului (consumatorului) ca mostră sau model; 
b) corespund oricărui scop specific solicitat de către client (consumator), scop făcut cunoscut vânzătorului şi acceptat de acesta la încheierea contractului de vânzare-cumpărare; 
c) corespund scopurilor pentru care sunt utilizate în mod normal produsele de acelaşi tip; 
d) fiind de acelaşi tip, prezintă parametri de calitate şi performanţe normale, la care clientul (consumatorul) se poate aştepta în mod rezonabil, date fiind natura produsului şi declaraţiile publice privind caracteristicile concrete ale acestuia, făcute de vânzător, de producător sau de reprezentantul acestuia, în special prin publicitate sau prin înscriere pe eticheta produsului.  

Nu se consideră a fi lipsă de conformitate dacă în momentul încheierii contractului de vânzare-cumpărare consumatorul a cunoscut sau nu putea, în mod rezonabil, să nu cunoască această lipsă de conformitate ori lipsa de conformitate pentru materialele furnizate de consumator.

Pentru mai multe informații, consumatorul poate contacta Mobila.Hif-Group.ro de luni până vineri, între orele 10.00 - 18.00, prin email – office@hif-group.ro sau la telefon - 0766717386.

Garanție

Conform Art. 9, alin. (1) din Ordonanța de Urgență nr. 34 / 2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, "consumatorul beneficiază de o perioadă de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanţă sau dintr-un contract în afăra spaţiilor comerciale, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere".

Returnarea produselor achiziționate de pe Mobila.Hif-Group.ro se face în ambalajul original, în termen de 14 zile calendaristice de la primire, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv, pe cheltuiala clientului, folosind același serviciu de transport cu care s-a făcut expedierea. Mobila.Hif-Group.ro poate percepe taxe suplimentare pentru returnarea produselor uzate, deteriorate, etc. pentru readucerea lor la starea inițială, care pot avea o valoare între 0 și 100% din valoarea de achiziție a produsului. Mobila.Hif-Group.ro va înapoia contravaloarea comenzii în cel mult 30 de zile de la data denunțării în scris a contractului. Suma înapoiată nu include cheltuielile de transport.

Termenii și condițiile prezentate respectă legislația în vigoare, respectiv Legea 365/2002 privind comerțul electronic, Legea nr. 449/2003 privind vânzarea produselor şi garanţiile asociate acestora și Ordonanța de Urgență 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii.

Produsele care urmează a fi schimbate / returnate în perioada legală de retragere se trimit la punctul de lucru al vânzătorului. Cheltuielile de transport aferente trimiterii produsului pe care cumpărătorul doreste să il returneze vor fi suportate integral de către cumpărător, urmând ca vânzătorul să trimită pe cheltuiala proprie produsul ce va fi primit în schimb după constatarea starii produsului. Expedierea produselor defecte se face după anunțarea prealabilă a vânzătorului, specificând exact care este defectul constatat. Defectele vizibile se reclamă în momentul efectuării recepției. Prin defect vizibil, se înțelege orice defect care poate fi depistat prin simpla examinare a produsului. Orice reclamație ulterioară referitoare la acest tip de defecte nu va fi luată în considerăre. Recepția se consideră ca fiind efectuată în aceeași zi în care produsul a fost livrat și / sau preluat de către client sau un reprezentant al acestuia.


Cele mai cumpărate

Informaţii

Produse noi

Furnizori